گمانه زنی های تازه برای آینده طلا/بفروشیم یا نه؟
بورس و اوراق بهادار، بازاریابی داخلی و خارجی، اقتصادی، مدیریت، بازرگانی، قوانین امور گمرکی
تبلیغات
آموزش تخصصی بازار مالی (بورس و اوراق بهادار - فارکس - طلا - بورس کالا - بورس نفت - بورس های بین المللی و....) بصورت کاملا" خصوصی و یا غیر خصوصی سئوالات و یا تقاضای خود را به آدرس hm.nazari20@gmail.com و یا hm.nazari20@yahoo.com ارسال کنید
گمانه زنی های تازه برای آینده طلا/بفروشیم یا نه؟
دو شنبه 13 شهريور 1391 ساعت 7:37 | بازدید : 711 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

با ادامه تضعیف نرخ برابری دلار در مقابل یورو و در آستانه سخنرانی فردا(جمعه) رییس کل بانک مرکزی آمریکا ، قیمت جهانی هر اونس طلا در محدوده 1656دلار تا 1657 دلار متوقف شد

با ادامه تضعیف نرخ برابری دلار در مقابل یورو و در آستانه سخنرانی فردا(جمعه) رییس کل بانک مرکزی آمریکا ، قیمت جهانی هر اونس طلا در محدوده 1656دلار تا 1657 دلار متوقف شد.
در حالی که رشد اقتصادی آمریکا همچنان پایین و نرخ بیکاری این کشور رو به افزایش است بسیاری از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که احتمال اجرای دور جدید سیاستهای انبساطی پولی در این کشور زیاد است.
اگر بانک مرکزی آمریکا تصمیم بگیرد تا دور سوم سیاستهای انبساطی پولی را اجرا کند این مساله موجب کاهش ارزش دلار و افزایش قیمت طلا خواهد شد.
بانک مرکزی آمریکا که نرخ بره بانکی را از ماه دسامبر سال 2008 میلادی نزدیک به صفر نگه داشته و قول داده است این میزان را به منظور رونق اقتصاد این کشور تا پایان سال 2014 میلادی حفظ کند.

براساس این گزارش ، دور قبلی طرح خرید اوراق قرضه توسط بانک مرکزی آمریکا دلار را ضعیف کرد، بازار های سهام جهانی را تقویت بخشید و به درخشندگی طلا به عنوان پناهگاهی امن و رشد بهای آن افزود.
خبرگزاری رویترز به نقل از "نیک ترونتان" تحلیلگر ارشد فلزات گرانبها در سنگاپور نوشت:" در صورتی که برنانکی سیاست های پولی مورد انتظار سرمایه گذاران را اتخاذ نکند سطح حمایتی اونس جهانی طلا در محدوده 1630 تا 1650 دلار در نوسان خواهد بود."

بر پایه گمانه زنی رویترز، برنانکی، رئیس بانک مرکزی آمریکا قرار است روز جمعه (31 آگوست) در نشست خود به منظور حفظ بازار در خصوص اجرای دور جدید خرید اوراق قرضه سخنرانی کند اما به احتمال زیاد وی اجرای این طرح را به ماه آینده محول خواهد کرد.
چرا که دولت آمریکا روزگذشته اعلام کرد:" ‌نرخ رشد اقتصادی این کشور در سه ماهه دوم سال میلادی جاری 1.7 درصد بود که از نرخ رشد 1.5 درصدی سه ماهه نخست امسال بیشتر است."
بانک مرکزی آمریکا نیزاعلام کرد که اقتصاد این کشور به رشد تدریجی خود ادامه می دهد.
نشست آتی مقامهای بانک مرکزی آمریکا در حالی قرار است 12 و 13 سپتامبر(مهر ماه) برگزار شود که کارشناسان اقتصادی بر این باورند در آن زمان احتمال اجرای سیاستهای انبساطی جدید از سوی بانک مرکزی آمریکا افزایش خواهد یافت.
در همین حال پایگاه اینترنتی پی آر نیوز، اعلام کرد:"با ادامه سیاستهای انبساطی بانک مرکزی آمریکا جای تعجب نخواهد بود اگر قیمت طلا تا هفته های آینده به 1700 دلار در هر اونس برسد و تا 4 الی 5 سال آینده نیز قیمت هر اونس طلا به بیش از 5000 دلار برسد."
تحلیل های تکنیکال نیز نشان می دهد که  بهای طلا در کوتاه مدت با سطح مقاومتی 1730 دلار مواجه خواهد شد.
لذا فروش طلا در حال حاضر با ریسک بالایی همراه است.
 


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
آموزش تخصصی بازار مالی (بورس و اوراق بهادار - فارکس - طلا - بورس کالا - بورس نفت - بورس های بین المللی و....) بصورت کاملا" خصوصی و یا غیر خصوصی سئوالات و یا تقاضای خود را به آدرس hm.nazari20@gmail.com و یا hm.nazari20@yahoo.com ارسال کنید
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
نظر سنجی

چه مطالبی را با توجه به اینکه وبلاگ اموزشی است نیاز است بیشتر به آن بپردازیم متشکرم

آرشیو مطالب
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 891
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 109

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 205
:: باردید دیروز : 48
:: بازدید هفته : 318
:: بازدید ماه : 2264
:: بازدید سال : 11164
:: بازدید کلی : 131705